SSRK Utställning i Mjölby 27/10

Ja då var första utsällningen över och jag är så nöjd med min lilla bustroll som ligger här och snarkar brevid mig. Vi lyckades få en 3:e pris och ett HP med oss hem och en väldigt finns kretik. Kullsyster Omega tog hem hela valpklassen och fick BIR hur det gick sedan vet jag tyvärr inte då vi åkte hem. 
 
 
 
Kritiken vi fick:
"Tilltallande helhet, elegant feminin, fint uttryck. Något divergerade linjer i huvudet. Fina ögon och öron. Bra hals och rygg. Balanserade vinklar fram och bak. Välutveckad bröstkorg för ålderna. Bra ben och tassar. Rör sig med vägvinadesteg från sidan. annars lite slarvig fram och bak. Tilltalande temprament." 
 
 
Skrållan har tråkigt i väntan och gräver då så många håll som möjligt ;)
 
 
 Full fart framåt...
 
 mmmmmm, matte har godis i handen, både köttbullar och dentapinnar.. mmm
 
 Omega, Skrållans kullsyster hon blev BIR.
 
 Bok, 3:e pris och HP
 
 Duktig flicka förtjännar lite nya saker: Träningskoppel, Gosedjur och matställning med nya skållar.
 
 Ny favorit :)
 
 
 
 
 


 
 
Kommentarer
Madde säger:

Hej är glad för eran skull att det gick så bra, hon var så söt och så lik syrran Omega så utställning borde ni fortsätta med!!!

Omega råkade bli BIS igår i finalen, så en stolt och lite trött matte idag!! Ska ni åka till stora Stockholm och titta i december nått??? Synd att våra småttingar inte är välkomna iår men det får vi ta igen nästa år ist!!!

Krama Skrållan från syrran. Kul att vi har hittat varandra!!!

Svar: Hej! Såg senare att Omega blev BIS, STORT grattis alltid kul när det går bra för syskonen :) Klart vi ska fortsätta måste bara träna på detta med ställa också. Jag vill gärna åka, men har inte bestämt mig än om jag ska eller om jag ska vänta ett år till. Får se helt enkelt, som sagt väldigt synd att de inte får vara med, men nästa år så :)
Krama Omega tillbaks!
skrollis.blogg.se

2013-10-28 | 07:48:25
Våran Lycka säger:

Grattis till en bra debut:)

Svar: Tackar :)
skrollis.blogg.se

2013-11-18 | 10:16:08
Bloggadress: http://luzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: