Sara

 
Sara är namnet och det är jag som bloggar och äger Skrållan. Jag är 22år, jobbar just nu som vikarierande barnskötare runt om i Linköping. 
 
Jag är uppväxt med flatar, mamma och pappa hade 3st när jag föddes som sedan blev 4st. Min första egen hund var en Cocker Spaniel som hete Ärtan, hon var min bästa vän i 11år innan hon gick bort i Januari. Hon lärde mig massor och vi gjorde det mesta ihop. Hon var en super snäll liten bitch som vi brukade skoja om då hon var värdens sötaste och raraste mot oss mänskor och mot andra hundar kunde hon vara en riktig sur tant men för det mesta såg hon dem inte alls. Vi trännade mycket Agility de första åren innan mina intressen för hästarna och annat tog för mycket tid, vi åkte dock till Agilityplanen i bland och körde ett varv och det älskade hon.
 
 
Jag har länge tänkt att införskaffa mig en ny flat men eftersom min lilla Ärtan var som hon var valde jag att vänta tills hon försvann, att det sedan hände så snart var dock inte planerat. Men nu blev det så och nu har jag ett litet yrväder som jag kan arbeta mycket med.
 
Läs mer om min planer med Skrållan på hennes sida.
 
Ja hästar är ett av mina stora intressen på bilden högst upp ser ni mig och min föredetta medryttarehäst Kometa. Idag har jag en annan och han heter Eldur är super söt och super snäll 7åring islandshästvalack som min kompis Madde äger. Eldur tar jag hand om lite när det behövs ca någon dag i veckan.
 
Förutom hundar och hästar, så försöker jag fotografer en del med min Canon 500d, jag verkligen älskar den, tyvärr har fotogarferandet lagts lite på hyllan det senaste året, men med Skrållan här hemma blir det nog ändring på det.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Jaja säger:

2013-07-18 | 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: